Riješeno

Ukinuti programi

  • 15 Travanj 2017
  • 2 odgovora
  • 1174 pregleda

Kada sam prvi put sklopio ugovor za VIP trio paket u sastavu proširenog paketa imao sam ponuđeno, osim SD programa CineStar TV Premiere 1 i 2 iste u HD varijanti jer sam imao (i imam) tehničke mogućnosti za to.
Nedavno (u zadnjih 2 tjedna) ukinuti su mi ti programi bez obrazloženja. Jesam li jedini ili ima i drugih s takvim iskustvom?
Naime u službi za korisnike uvjeravaju me da imam te pakete te da se javim tehničkoj podršci. Javio sam se i oni nisu bili u mogućnosti udovoljiti tome i aktivirati ih.
Na stranicama paketa prije neki dan je bilo navedeno da za ta dva paketa, da bi se mogli gledati, treba imati još pretplatu na neki HD paket. U međuvremenu je ta obavijest promijenjena/nestala te se zasebno na nju pretplaćuju oni koji nemaju prošireni paket.
(citiram: CineStar TV Premiere programi su dio Proširenog paketa programa. Na CineStar TV Premiere HD ili CineStar TV Premiere paket programa mogu se pretplatiti samo korisnici Vip TV usluge koji nemaju aktiviran Prošireni paket. CineStar TV Premiere paket programa namijenjen je korisnicima koji zbog tehničkih ograničenja infrastrukture ne mogu gledati programe u HD rezoluciji.)
Ima li netko suvisli odgovor na ovo?
icon

Najbolji odgovor od A1_Matej 16 Travanj 2017, 10:58

Bok @nevenkr,

navedeni CineStar HD programi su dio proširenog paketa. Ako imaš tehničke mogućnosti za gledanje HD programa, trebao bi ih moći vidjeti.
Savjetujemo ti da se ponovno obratiš odjelu tehničke podrške, ako ne vidiš navedene programe.

Matej
Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 1
Bok @nevenkr,

navedeni CineStar HD programi su dio proširenog paketa. Ako imaš tehničke mogućnosti za gledanje HD programa, trebao bi ih moći vidjeti.
Savjetujemo ti da se ponovno obratiš odjelu tehničke podrške, ako ne vidiš navedene programe.

Matej
Bok @nevenkr,

navedeni CineStar HD programi su dio proširenog paketa. Ako imaš tehničke mogućnosti za gledanje HD programa, trebao bi ih moći vidjeti.
Savjetujemo ti da se ponovno obratiš odjelu tehničke podrške, ako ne vidiš navedene programe.

Matej

Danas mi opet iz službe za korisnike šalju neke čudne odgovore... da moram imati još jedan HD paket da bih gledao navedena dva (sic). (..."navedene programe Cinestar Premiere HD 1 i 2 je moguće pratiti ako uz Prošireni paket programa imate aktivan barem jedan HD paket ili Premium HD paket programa....") Netko malo iskrivljuje napisano. I dalje nisam dobio, osim Vašeg, suvisli odgovor od strane szk. Poslušao sam vaš savjet i ponovo kontaktirao tehničku podršku pa bumo vidli 🆒
thx

Odgovori