Riješeno

TV programi

  • 10 Listopad 2019
  • 14 odgovora
  • 181 pregled

Imam osnovni TV paket, na kabelskoj sam liniji (DCM, B-net, sada A1).
Gledajući raspored digitalnih programa (sve regije) - postoji 109 programa uključujući Info kanal.
Poveznica: https://ssc.a1.hr/documents/10307706/1088178321/1.+B.net+CATV+03.10.2019..pdf
Situacija nije bezazlena, jer u A1 slave 20-ti rođendan - što je apsurd!

Citiram:
"slavimo 20. rođendan i želimo ti zahvaliti što si s nama!
Posljednjih 20 godina zajedno s tobom gradimo najbolju mrežu i sa sigurnošću ...bla bla...
...a za TV korisnike od 3.9. dodali smo 4 nova TV programa u naše pakete."
Gdje je A1 bio 20 god.??? Svinjarija.
Dig. prijamnik Kaon VM1200 od početka uopće nije davao znakove života (doduše to je "poklon" b-neta).
Problem je što primam samo 15 TV programa?! Gdje su ostali programi, a posebno ona 4 nova!?
Dakle - kako ovo riješiti bez čuvenoga SZK-a?
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 11 Listopad 2019, 04:54

Nisi nerazuman nego da bi ti mogli pomoći, moraš što detaljnije objasniti u uvodnom post-u.

Ako ubodeš direkt kabel u tv, imaš 40 kanala osnovni analogni paket, naći će 15 kanala digitalni dvb-t (naši zemaljski programi) i na pretragu dvb-c naći će ostale kanale iz paketa za koje traži "CI modul i karticu". Da bi te ostale vidio, MORAŠ imati KAON prijemnik ili CI modul u televizoru (ako ti je kabel direkt u tv-u). Kaon ne dolazi s karticom već Kaon koliko znam komunicira preko mrežnog kabla sa serverom koji daje autorizaciju i otvara navedene kanale sukladno plaćenoj pretplati. Ukoliko je CI modul u tv-u (s karticom), on vrši autorizaciju i otvara kanale.

Bez Kaon-(ili CI modula u tv-u) dakle ništa, ne znam koliko dugo nemaš mogućnosti gledati programe ali moraš zvati i tražiti zamjenu Kaon prijemnika.
Pogledaj original

Odgovora 14

Razina korisnika 7
Bedž +3
Imaš osnovni tv paket ili digitalni? Prijamnik Kaon ne radi?

Po ovome što pišeš, pretpostavljam da si kabel direkt ukopčao u tv i pokrenuo digitalnu pretragu pa našao samo ovih naših 15 dvb-t zemaljskih programa?
Razina korisnika 1
@Mychy Što nedostaje SZK? Osim što rade svaki dan u tjednu, 365 dana u godini, od 0-24. Tehnička podrška ti je uvijek na raspolaganju. Usmeno prolaziš sve potrebne korake i ako se poteškoća ne može otkloniti na daljinu, dogovaraš se za termin dolaska tehničara. Vidim da si već dobio savjet što učiniti, ne znam jesi li pokušao...
@gogsy1975
Možda sam nerazuman, ali 109 programa (koje uredno plaćam mjesečno) je 109 a ne 15 - bili digitalni ili analogni. Analogne programe sam provrtio i našao 39 koji sadrže i programe iz digitale.
A na digitali ponavljani su svi HRT programi (HRT1 HD - HRT1, itd.) , Doma i Nova.

Da, ukopčao sam kabel u TV, ako TV uređaj posjeduje DTV Tuner - DVB-T2/C/S2, zar MORAM spojiti Kaon tuner (koji ne radi) kako bih mogao gledati digitalni TV program?
Zaboravio sam napisati, za navedene programe iz paketa koje ne mogu gledati TV traži CI karticu (nije došla s Kaon tunerom).

@A1_IvanaM
SZK-u nedostaje glava i rep, a na mobitel razgovaram max. 3 min., a što se tiče tehničara oni su OK. Tvoj dgovor uopće nije savjet i ne pomaže, te ne vidim razloga zašto si se javila.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nisi nerazuman nego da bi ti mogli pomoći, moraš što detaljnije objasniti u uvodnom post-u.

Ako ubodeš direkt kabel u tv, imaš 40 kanala osnovni analogni paket, naći će 15 kanala digitalni dvb-t (naši zemaljski programi) i na pretragu dvb-c naći će ostale kanale iz paketa za koje traži "CI modul i karticu". Da bi te ostale vidio, MORAŠ imati KAON prijemnik ili CI modul u televizoru (ako ti je kabel direkt u tv-u). Kaon ne dolazi s karticom već Kaon koliko znam komunicira preko mrežnog kabla sa serverom koji daje autorizaciju i otvara navedene kanale sukladno plaćenoj pretplati. Ukoliko je CI modul u tv-u (s karticom), on vrši autorizaciju i otvara kanale.

Bez Kaon-(ili CI modula u tv-u) dakle ništa, ne znam koliko dugo nemaš mogućnosti gledati programe ali moraš zvati i tražiti zamjenu Kaon prijemnika.
@gogsy1975
Hvala, pretpostavljam da je problem u MAC brojevima. TV je UTP (CAT-5) kabelom spojen s modem-routerom, ali Kaon ima svoj MAC broj koji je, opet pretpostavljam, zaveden u A1 tvrtki, a TV-ov MAC broj nije zaveden .
Očigledno, morat ću tražiti zamjenu nesretnog Kaona. ;-)

Još jednom hvala
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pa otprilike tako nekako. Sam kabel ako spojiš u tv (dvb-c) nema autorizaciju za otvaranje kanala pa mu treba Kaon (ili bilo koji njihov receiver) sa MAC adresom koja je ubačena u sustav i on prepozna da ti plaćaš te i te pakete i pušta sliku. Jer ovako da se ubode samo kabel u TV, svi bi rado uboli i imali 100-tinjak programa free, mogao bi taj isti kabel razvuć i susjedu. Isto tako ako je CI modul koji ubodeš u TV (ne znam jel to još uvijek aktivno), MAC adresa od modula i broj kartice vrši autorizaciju i server pušta programe. Drugi par rukava je što kroz kabel ide 40 analognih programa ali i to će ugasit, barem najavljuju.

Nadam se samo da ne čamiš tako neko duže vrijeme i financiraš mjesečno nešto što nemaš. Zovi tehničku i zatraži zamjenu receivera i ako ti se da, javi ovdje kako je prošlo. 😉
@gogsy1975
Javim se dakako 😉
Razina korisnika 1
@Mychy Nisam ni napisala da je moj savjet. 😣 @gogsy1975 navodi korake, savjetuje, a koliko vidim na kraju ćeš ipak morati stupiti u kontakt s Korisničkom podrškom.
@A1_IvanaM
Poruka me dočekala na epošti, pomislih ima nešto pametno, odem otvoriti, a kad tamo TROLL !
Za osvježavanje pudinga među ušima ---> https://en.wikipedia.org/wiki/Internet_troll
Ako si vjernik, toplo preporučam 3 Zdravo Marije i 3 očenaša najranije ujutro!
Ali sumnjam, takvima ni Bog ne može pomoći.
Ajde okani me se i ne troši kako moje vrijeme, tako ni vrijeme ostalih korisnika ovoga foruma.
Razina korisnika 4
Bedž
Ja sam imala sličnu situaciju kao ti, @Mychy . Ja imam prošireni paket, i sve do prije cca godinu dana nisam ni gledala koliko u stvari programa imam, dok moj prastari b.netov receiver nije počeo štucati polako, pa se svako malo pregrijaval. Onda sam još morala i karticu izvaditi jer je i tu neš prolupalo,kad sam je vratila nazad, ustanovila sam da vidim samo osnovni paket 😂, pa sam zvala SZK i u roku 3 dana dobila novi modem i receiver od A1, došao tehničar, sve namjestio u pol sata i dobro. Sad vidim sve. I niš nisam platila dodatno.

Ah, ali ako imaš onaj prastari osnovni paket, onda i ne možeš vidjeti više od 40 programa, jer si toliko i ugovorio. Oni ti ne mogu ukinuti tu pretplatu, ali ti paketi (i moj prošireni) se više ne može aktivirati. B.netov nekadašnji osnovni paket i NEMA uključen digitalni prijamnik, ja zato i imam prošireni, jer je b.net jedino u proširenom paketu dijelio prijamnike.
A1 sada i u osnovnom paketu dijeli prijamnike, i samo taj novi osnovni paket ima 109 programa, ali i košta 159 kuna.
@nickno
Hvala ti na ovome infou, ali bit problema je ne u meni osobno ili u nekakvome paketu, već u A1!. Osnovni paket jest - OSNOVNI. Točka! Nema više! Kakav prastari?! Po ugovoru trebam DOBITI cca 109 programa - gdje su ?
Ne interesira me. Neka A1 iznađe rješenje. Ali ne! Ta bagra samo grabi, ali u Austriji nije baš takva situacija, za divno čudo. Dakle - mi smo šljam?!!!
Da pojasnim:
DCM kabelska TV je napravila infrastrukturu svjetlovodnog kabela (fiber), ne b-net, a pogotovo ne A1 ali na grananju do pretplatnika ide koax, što je bed - dakako, no do sada b-net i sadašnji A1 nisu apsolutno NIŠTA uložili kako bi oplemenili i poboljšalji uslugu svojim korisnicima (čitaj optika, svjetlovod). No tako to biva - pogledaj dokumentarac CATASRTROIKU pa će ti bit (vjerujem) nešto jasnije.
MEĐUTIM - pojasnit ću stvar - tj. problem.
Ovdje na forumu, naivni i DOBRI ljudi pokušavaju BESPLATNO riješiti probleme koji nas korisnike muče, a ne A1uposlenici!
T-comom nema teorije stupiti u besplatni kontakt s A!!!
Dakle to je još jedan vid ISKORIŠTAVANJA od strane A1 tvrtke koja je ništa drugo do dio kolonijalističke sile (čitaj Austrija) koju smo u povijesti na žalost otrpili na svoju vlastitu štetu, a koju OPET trpimo, jer gle, u EU smo, zar ne?
Stručnijim riječnikom: moj TV- ima MAC adresu, dakle unikatan broj, i posjeduje sve ono što A1 trenutačno u svojem sranju ne može ponuditi, što ih sprječava da upetrijebe MAC adresu moga TV-a?
Zar moram posjedovati njihovu JEFTINU kutijicu kako bi pratio jebeni TV program?!
Dakako da mi ovo sranje ne treba.
Na žalost u RH smo spali na 2 pružatelja usluga, pretpostavljam znaš koja su: T-Com i A1 ... dakle savršeno.
No meni su stvari savršeno jednostavne - dečki možete ili ne možete u roku 24 sata riješiti problem?
Ako ne, dižem sidro.
Kako ćete vi ostali, uključivši i vas "nickno" - savršeno me "ZABOLE" rekla bi braća srbi.
Ovakvo sranje mi ne treba. Bez ovoga mogu živjeti.
Hvala ti još jednom na postu, i oprosti ako sam bio vulgaran.
@nickno
PS
Napisao/la si u roku od tri dana?!
Ne vjerujem da u RH postoji grad s 5.000.000 ljudi!
TRI dana je vječnost! Pola sata nema se što namještati!
A sada vidiš sve i nisu dodatno niš naplatili?!
TAMAN POSLA!!!
Što bi trebali naplatiti? Hohštapleraj, možda?
Ili hrvatski - poduzetništvo?
Jer, oni su ti koji poduzimaju - a mi ne?! Mi smo u njihovim očima - simentalke!
BTW, MOJ osnovni TV paket+internet plaćam 229 kn, što je u odnosu na naše kolonijalističke EU susjede preskupo, obzirom na naš standard.
Razina korisnika 4
Bedž
@Mychy , tri dana, da, samo sam zaboravila napomenuti da sam zvala u petak, a oni su došli u ponedjeljak. Dakle, ako zanemarimo vikend,tj.neradne dane, došli su u roku 24 sata.

Slažem se da su naspram naših plaća sve usluge, ne samo mobilnih operatera, preskupe, ali to nećemo riješiti jadanjem po forumima.
Razina korisnika 1
@nickno Hvala ti na podijeljenom iskustvu i razumijevanju s obzirom na to da te poteškoća zahvatila u neradno vrijeme pa si čekala dulje od predviđenog roka. @Mychy Ovdje nismo da bismo "raspravljali" o vjeri niti stanju u državi, a jesi li ti vjernik, ne znam, obzirom na način komunikacije i rječnik koji upotrebljavaš ovdje javno, ne prihvaćam pokoru koju si mi dao. S obzirom na to da ti A1 uposlenici kako ti kažeš, ne mogu pomoći, i da ti ja trošim vrijeme, povući ću se. ✌🏻 Prepuštam ti prostor i vrijeme.

Odgovori