PITANJE

Snimalica šteka

  • 3 Travanj 2020
  • 12 odgovora
  • 2952 pregleda

Ima li itko iskustva sa snimalicom koja šteka? Također kada želim pogledati određeni sadržaj koji je već prošao, isto šteka. Dakle uopće nismo u mogućnosti pogledati nešto što je već prošlo ili nešto što smo snimili pa išli pogledati...


Odgovora 12

Razina korisnika 7
Bedž +3

Zbog školaraca i opterećenja servera sadržaj snimalice je smanjen na SD umjesto HD rezolucije slike. Također, i meni se to događa na kablu otkad je počela "Škola za život". Preživjet ćemo nekako.

To se dogada otkad sam uopce uvela doma internet i tv. Znaci od 4/19. Prije nisam reagirala jer mi nije trebalo, skoro ni nisam gledala tv, ali sad otkad sam doma mi smeta jer imam i placam nesto sto ne mogu koristit..

Razina korisnika 7
Bedž +3

Šteka u kojem pogledu? Kao komp kad vrti i učitava web stranicu ili uopće ne pokreće? Pristup internetu preko parice ili kabla? Koji router? Koji prijemnik? Uredno spojen? Probala ubost u drugi Lan port na routeru? Koja dogovorena brzina interneta? Izmjerena brzina interneta? Zvala tehničku, prijavila kvar?

Mrežnu snimalicu ne plaćaš ništa ekstra, ona je u sklopu TV usluge.

Bok ekipa :slight_smile:  @nantonija nisi nam do sad prijavila ovu poteškoću? Sigurna sam da kolege s tehničke podrške mogu nešto napraviti po tom pitanju. Možeš im se javiti na naš besplatan broj 0800 091 091. 

Razina korisnika 5
Bedž

Ja nemam problema sa praćenjem TV programa do 72 sata unazad. Valjda znaš da se samo naši programi mogu vrtiti unazad, strani ne. Doduše, ja imam bnet tv, valjda je to sad isto kao i a1 tv, budući da je A1 "prekrstio" i bnet u A1

@gogsy1975  steka na sljedeci nacin: vratim odredeni sadrzaj koji zelim pogledat pomocu opcije “ pogledaj sadrzaj ispocetka”, sadrzaj krene ispocetka ali umjesto da tece normalno ono tece isprekidano, isprekidani su i ton i slika i to toliko jako da se sadrzaj ne moze pratit. Ista stvar je kada nesto snimim i krenem gledat ispocetka.

pristup internetu ne znam tocno preko cega je, spominjali su nesto paricu, nemam pojma sto je to. Pise na ugovoru pod stavkom prikljucak port in: N i tip mrezne instalacije: kanalica a do stana, busenje u stanu. 

Koji ruter: jel se to misli na modem? Ako je modem onda je Ubee EVW32C

koji prijemnik? Ah, ne znam stvarno sto bi sad od svega sto imam doma bio prijamnik. Drugi uredaj koji osim modema imam je STB: Kaon VM1200 A 1

sve uredno spojeno kolko mi se cini.

upravo smo probali premjestit lan port na ruteru u drugi utor, ista stvar.

dogovorena brzina interneta je od 49-70mbit/s, maksimalnu nisam mjerila.

@A1_Leona  nisam prijavljivala kvar jos nikome osim ovdje. Racunala sam da sluzbe za korisnike imaju trenutno puno posla zbog svega pa ih iz tog razloga nisam zvala  

 

 

Razina korisnika 7
Bedž +3

@nantonija - imaš kablovsku, moralo bi raditi kako treba. Obično su zadnji portovi za IPTV ali ako je isto onda je negdje drugdje greška. Probala izmjeriti brzinu interneta (speedtest)? Probala resetirati Kaon na tvorničke postavke? Jedino reset prijemnika a ako ne pomogne, 0800 091 091 pa prati putanju do tehničke i objasni o čemu se radi. Svakako javi.

Razina korisnika 7
Bedž +3

@nantonija - ovaj tren probao, nije mi htio pokrenuti film od jučer s RTL-a uopće. Izvukao kabel od kaona na 10 sekundi iz struje, vratio i voila.. radi... pa probaj.

Razina korisnika 5
Bedž

@gogsy1975 , hvala kaj si spomenul RTL, sad gledam Ledeno doba 3 🙂 i niš ne šteka 

Razina korisnika 7
Bedž +3

Individualan problem sa prijemnicima, nekad reset na tvorničke ne radi nego se čupa napajanje pa usluga ponovo pokrene. 😂

@gogsy1975  koji kabel si izvukao iz kaona? Imam ih 4, ocu izvuc sva 4 na 10 sekundi? 

Inace, cesto mi se dogada, samo od sebe, da na tv-u nema signala, samo od sebe nestane programa i slike tako da nam je za to rjesenje upravo to - izvadit kabel pa vratit. To obicno pali. I to mi se dogada na dnevnoj bazu desetak puta… i to sam malo rekla… uglavnom, ocito nesto ne valja ovdje, tesko da cu rjesit izvacivanjem i ubacivanjem kabela iz utora ali probat cu pa cu javit kak je proslo..

Razina korisnika 7
Bedž +3

Samo kabel od Kaona, napajanje (strujni). Ako je često, onda treba tražiti zamjenu.

Odgovori