Riješeno

Raskid ugovora

  • 13 November 2019
  • 7 odgovora
  • 2374 pregleda

Pozdrav,

Poslala sam  email 14 dan kako su me u vasoj   SZK uputili za raskid trio usluge optika 25.10 i do sada nitko ne odgovara. Koliko dugo morami cekati? Od prvog dana nemamo TV programe, tehnicar je dolazio i odlazio nekoliko puta mijenjao  reciver ovaj koji imamo je treci, ali nista od programa. Ni oni ne znaju u cemu je problem tako da odustajemo od poziva SZK. Agenti ne znaju u cemu je problem samo nagadanja svaki agent druga informacija , salju naloge za tehnicare, dok me nisu uputili  na raskd ugovora zadnji 14 dan.Racun smo dobili u punom iznosu iako je receno da ce se smanjiiti jer smo prijavljivali kako nam TV programi nisu dostupni. Cemu ignoriranje kada je u pitanju raskid? 

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 15 November 2019, 21:21

Pogledaj original

Odgovora 7

Razina korisnika 7
Bedž +3

Ja ti samo iz iskustva mogu reći da nije ignoriranje već da su zatrpani raskidima koje je omogućilo povećanje cijena fiksnih usluga za 20 kuna jer pouzdano znam da neki koji su zatražili raskid bez penala koji je išao do kraja kolovoza, još nisu dobili povratni mail. Ne kažem da nije moguće da im je promaklo.

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav Ivana02,

zahtjev za raskid ne ignoriramo, no s obzirom na datum koji si navela već si trebala primiti odgovor.

Možeš nam ponovno proslijediti navedeni zahtjev na sluzba.za.korisnike@a1.hr pa ćemo napraviti provjeru s nadležnim odjelom.

 

Ok. Na TV- u imam 6 osnovnih  programa, internet i telefon nisu problem, ako sklopim ugovor s drugim operaterom placati cu dvije pretplate jer ne znam kada cete mi raskinuti ugovor, moze trajati mjesecima. Ako drugi operater bude raskidao s vama moze mi se desiti da mi naplatite penale,  a trio usluga nije moguca. Cekati cu.

Podatke o vlasniku, da nemam uslugu  i da zelim raskid poslala sam na zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr

Eto i danas jos nemam odgovor vezan za raskid ugovora poslan 25. 10. i još poslije toga ne znam koliko mojih  upita.. Zahvaljujuci A1 i vasoj zabrani davanja informacija putem telefona za ove blagdane ostajemo bez TV programa jer mi niti jedan operater ne moze ukljucuti uslugu u roku 5 dana. Iz HAKOM-a su mi rekli da ce vas oni upitati zasto ne odgovarate. Zanimljivo kako agenti nista ne znaju kad ih se pita sve dok mi jedan decko nije rekao da mi je odgovor na zahtjev za raskid poslan oko 26. 11. na mail koji mi nikada nije stigao jer su upisali tocku gdje ne treba iako imate ispravnu mail adresu. Naravno kad sam pitala kakvo je rijesenje on ne vidi i sad opet cekanje tjedan ili vise. Na odgovor cekam sad vec vise od 40 dana TV programe nemamo  od ukljucenja koje se vodi od 11.10. Sramota kako niste u stanju dati nekakav  info putem SZK  i kako treba sto puta zvati dok se ne sazna barem da je odgovor poslan na pogresan mail. Mogla sam ugovoriti s drugim operaterom uslugu ali se ne usudim, tko zna kakvo je vase rijesenje koje cekam  40 dana pa mi se moze desiti da placam i vama i drugome jos mjesecima. Ali bitno da je stigao racun na 274 kn. 

Bedž +3

@Ivana02 možeš nam molim te poslati svoje podatke u privatnoj poruci [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] kako b mogli napraviti provjeru zašto još nisi dobila odgovor. Anchi 

Moji podaci su vec u privatnim porukama 

Odgovori