Puštanje kompletne usluge i rješavanje tehničkih problema

  • 12 Veljača 2019
  • 18 odgovora
  • 347 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 10 odgovora
Bok.
Sa 04.02.2019. sam aktivirao A1 trio uslugu i Internet i telefon mi odmah proradili, dok TV ni danas ne radi. Do srijede 06.02. me još i pokušavali nazvati i pokušali riješiti problem, poslije više nitko. Svaki dan sam zvao, kumio, molio. Od četvrtka 07.02. konačno pristaju da pošalju tehničara. Danas utorak i ništa. Niti tko zove, niti pita - ništa. Katastrofa usluga. Potpuno razočaran. Imao sam do zadnje dvije godine dosta dugo VIP i bio zadovoljan i uslugom i brzim rješavanjem problema, ali ovo sada je preloše. Svaki put kad nazovem SZK kažu pričekajte, pričekajte... Naravno, prvih 6 mjeseci povoljno, pa ako koji dan ne radi - nema nekih velikih gubitaka, tako da i nema žurbe s njihove strane...
A na statusu svojih zahtjeva piše: Očekivano vrijeme rješavanja je unutar 2 dana. Od 04.02. ...
A slušajte vi svaki dan klinca koji traži da mu pustim PJ Masks ili Mašu i probati mu objasniti da je neki čiko pokvario TV i neće da ga popravi...
Kakva su vaša iskustva?

Odgovora 18

Razina korisnika 7
Bedž +3
Moja iskustva su poprilično dobra ali naći će se i dosta njih sa gorskim iskustvima. Jel to trio preko postojeće parice?
Da. Dva puta je kao problem bio u T-Comu, ali kao sada je s njihove strane sve rješeno i svejedno ništa od usluge...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pretpostavljao sam, tamo gdje nisu resursi A1 nastaje problem. A generalni problem A1 je što preuzima i obećaje sve, tada da prostiš nastaje sranje jer ne znaš kakva je infrastruktura od ht-a, ne znaš kakva je centrala, ne znaš opterećenost parice, ne znaš jel ti možda na tavanu kuće iz 1936. godine krov prokišnjava i kiša curi po telefonskom priključku... Nemalo puta zna ht sabotirati tako da korisnik izgubi živce i vrati se njima jer zamisli, isti telefonski kabel kod njih radi savršeno.

Vjerojatno je linija nestabilna i ima oscilacija pa je nedovoljna brzina (ili nestabilna) za tv uslugu. Imaš li česte oscilacije brzina interneta, koliko mjeriš?
ma brzina je ista kao i preko T-Coma i stabilna je. zadnji put je bila oko 17 mbp. nikad to nije bio problem. ali tv... greška ID 120 - nema signala ili antena nije spojena. preko centrale smo to rješavali xy puta ali ništa.
vidio sam s lijeve strane popis programa i s donje strane vremensku crtu, ali sad više nema ništa. tv reciever mrtav. ni zelene ni crvene.


čekam i dalje...
Razina korisnika 7
Bedž +3
A valjda tehničar zna iako u ništa više danas ne možeš biti siguran. Koji je A1 prijemnik u pitanju, na koji način je spojen u tvoj LG? Jel probao s drugim prijemnikom?
HDMI. ali tehničar nije ni bio...
čekam ga ko ozeblo sunce...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Aha, ja mislio da je bio. Vjerojatno je do receivera, nadam se da će ti čim prije srediti. Svakako javi kako je završilo i zovi ponovo, nemoj se ustručavati jer tražiš i imaš pravo na svoje bez obzira što je 6 mjeseci free. 😉
razmišljam da sve to prekinem i raskinem to sve jer ja ni nakon 8-9 dana nisam dobio traženu uslugu. zna li tko kakve su opcije? može li se to riješiti bez ikakvih posljedica?
Novi dan i ništa novo. Svi se ispričavaju, a od terenske tehničke podrške ni t. Potpuno sramotno i bezobrazno...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ako možeš, budi uporan i strpi se još malo a onda napiši pritužbu da ti se nadoknade svi dani bez usluge. 6 mjeseci gratis imaš, još nešto bi se dalo naplatiti kad se uredno sve sroči. 😉
Ma iskreno ne znam. Nije od njih doista korektno. Ako postoji nešto što im je problem (T-Com, bolesti, …), pa ljudski je da se to kaže. Ovako, kao da me zaj….
eto. još jedan dan...
Bok ninjo,

žao mi je što imaš poteškoće s TV uslugom. Pošalji nam privatnu poruku OVDJE sa svojim podacima pa da provjerimo u kojoj je fazi tvoj slučaj.
Ovaj mjesec teško, slijedeći će biti realizirano...još su na skijanju😂
Ovaj mjesec teško, slijedeći će biti realizirano...još su na skijanju😂
sad su povoljnije cijene aranžmana a imaju velike (neplanirane) prihode i dobit?
a ne znam. najava je za danas. vidjeti ćemo. nije puno prošlo. 11 dana...
Neznaju postaviti ispravnu za tebe listu, to ti je i meni bilo. Riješiti će, ali ne brzo.
Neznaju postaviti ispravnu za tebe listu, to ti je i meni bilo. Riješiti će, ali ne brzo.

istu grešku ti pokazivalo? imaš sliku gore.
i nakon 11 dana televizija radi. u čemu je bio problem? hehe majstori poslali krivi tv reciever: umjesto za mrežu poslali za kabel. izgledaju isto... tako barem tehničar kaže koji je čim je skužio problem otišao po novu crnu kutijicu i sve odjednom proradilo. kada sam mu pričao da mi se na početku pokazivao bnetov logo, odmh mu bilo čudno...
a toliko smo se puta preko telefona popričali...

Odgovori

    Politika kolačića

    Kolačiće koristimo kako bismo poboljšali korisnički doživljaj i personalizirali tvoje iskustvo. Prihvaćanjem kolačića se slažeš našom sa politikom kolačića. Više o kolačićima.

    Prihvati kolačiće Politika kolačića