Riješeno

Produljenje ugovora

  • 12 September 2019
  • 6 odgovora
  • 459 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor
U A1 imam uslugu internet, TV i telefon i dvije mobilne pretplate. Dolazi mi obavijest kako mogu raskinuti ugovor bez naknade do kraja 9. mjeseca jer će se na računu naplaćivati dodatnih 20kn. Kontaktiram drugog operatera i oni šalju zahtjev za prelazak kod njih. Kontaktira me Vaš agent i dogovorimo ponudu te odlučim ostati u A1. Dakle trebala bi dobiti prošireni paket+HBO. Dogovorimo da će mi ugovor poslati na email kako bi ga mogla potpisati. Prolazi par dana, ja kontaktiram Vas jer ugovor nikada nije stigao. Nakon toga dolazi ugovor na mail koji prihvaćam i rečeno mi je da će usluga biti aktivirana kroz 7 dana. Danas je 12.9. usluga još nije aktivirana, prošao je zakonski rok od 14 dana u kojem mogu raskinuti ugovor ako nisam zadovoljna uslugom. Zvala sam već minimalno 5x,poslane su 2 pozurnice, receno mi je da će me netko kontaktirati međutim, ništa se ne događa. Planiram kontaktirati Udrugu za prava potrošača ukoliko mi ne pristanete raskinuti ugovor bez naknade jer nakon ovog iskustva stvarno ne želim imati više veze sa A1. Pretplate također čim isteknu planiram prenijeti kod drugog operatera. Preko 15 godina sam vas pretplatnik i nepojmljivo mi je da takav odnos imate prema klijentima.
icon

Najbolji odgovor od A1_Matej 12 September 2019, 13:54

Pogledaj original

Odgovora 6

Razina korisnika 2
Bedž +3
@Luc Pozdrav, žao mi je radi duljeg čekanja na realizaciju produljenja ugovora. Produljenje ugovora obično odrađujemo u roku 7 radnih dana. S obzirom na povećani broj zahtjev ipak postoji mogućnost da se određeni zahtjevi nešto sporije odrade radi čega mi je žao. Možeš li nam se javiti u A1 inbox i poslati svoje podatke pa ćemo ovo proslijediti kolegama da se čim prije odradi?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ispravak, do kraja 8. mjeseca. Inicirala si prelazak, prekinula pa ponovo zatražila. Ne preostaje ništa drugo nego čekanje. Kako na A1, tako i kod drugih operatera. Mnogi su zatražili slično, naoružaj se živcima.
Hvala na ispravku, tako je, do kraja 8. mjeseca. Zvala me agentica u četvrtak nakon što sam ja OPET zvala korisnicku podršku, obećala mi kako će idući račun biti umanjen kao isprika što toliko čekamo i kako ni njoj nije jasno zašto nam usluga još nije uključena. Također, govori mi kako će biti do kraja dana ili u petak prijepodne te da će me ona osobno nazvati da provjeri je li usluga uključena. Danas je ponedjeljak, nitko me nije kontaktirao, usluga nije uključena i u ovom trenutku me zanima koji je postupak za raskidanje ugovora i prelazak kod drugog operatera jer ovo stvarno nema smisla. Hvala.
Razina korisnika 3
Bedž +3
Bok Luc,

zahtjev za prijenos usluge radiš s novim operatorom. Što se tiče realizacije usluge, voljela bih napraviti provjeru. Molim te, pošalji mi svoje podatke OVDJE.
Razina korisnika 7
Bedž +3
@Luc - dobro pripazi sada i nemoj ništa NOVO dogovarati s novim operaterom da ne bi bilo opet problema i da ne bi bio novi datum i novi penali. Dakako, krajnje neozbiljno od agentice, osobno bih volio znati penalizira li se itko od djelatnika za lažna obećanja i svjesnu obmanu jer lako je obećati nešto a na isto se ne može utjecati. Ovo trebaš iskamčiti do kraja, kako si krenula.
Razina korisnika 6
Bedž +6
I po novom zakonu imaš pravo na 250 kuna po svakom danu preko roka u kojem su ti obećali neku uslugu, a nisu je omogućili u roku u kojem su obećali.

Odgovori