Riješeno

Problem sa bojom slike na TV u TRIO paketu

  • 17 Siječanj 2020
  • 17 odgovora
  • 209 pregleda

Uključen mi je TRIO paket, pri čemu je TV spojen na router, a router u antensku utičnicu u zidu koju sam prije, dok nisam imala nikakav TV paket, koristila za prijem TV signala.

Nakon spajanja dodatnog digitalnog prijemnika boje na TV ekranu su znatno intenzivnije i neprikladne za gledanje. Na daljinskom od dodatnog digitalnog prijemnika nema mogućnosti regulacije boja, a kada pokušavam boje podesiti daljinskim od TV-a nema promjene. 

Zašto kvaliteta slike kada je TV uključen direktno u antenski priključak nije potpuno ista onoj kada je uključen preko dodatnog digitalnog prijemnika? 

Ima li netko sličnih iskustava i kako riješiti taj problem?

 

icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 20 Siječanj 2020, 19:42

Nazovi tehničku i traži zamjenu prijemnika, u njemu je očito problem kad je direktno preko antene ok.

Pogledaj original

Odgovora 17

Razina korisnika 4

To je sigurno problem u TV-u, kabelu/utoru. Je li spojeno preko HDMI ili scarta? Jesi li probala priključiti neki drugi uređaj u taj utor koji je za prijamnik?

Spojeno je preko HDMI. Već su mi predložili da zamijenim strane kabela i ponovo uključim, ali nema promjena nakon toga. Prije je na isti način sa HDMI bio spojen DVD recorder i sve je bilo super.

Mislila sam da je možda problem i zbog prijema programa koji imaju HD. Našla sam upute za postavke slike točno za moju marku i tip TV-a, pa ih unijela. Sada su boje nešto bolje, ali još uvijek ne kao kad je TV bio uključen direktno u antensku utičnicu u zidu.

Osim problema sa slikom, događa se da se prilikom nešto dužeg gledanja (npr. jedan film) bilo kojeg programa A1 prijemnik samostalno resetira i ponovo restarta. 

Hvala za prijedlog, svaki novi je dobrodošao! :grinning:

Razina korisnika 7
Bedž +3

Nazovi tehničku i traži zamjenu prijemnika, u njemu je očito problem kad je direktno preko antene ok.

Razina korisnika 4

Ako je tako učini što je gogsy rekao. Što se tiče resetiranja kao takvog je to čudno, meni zna biti da šalje poruke "usluga pogledaj od početka, snimalica nije aktivirana", da je crno i da nema programa... i onda reset, iako ga resetiram svaku noć ionako. Čak je i tehničar došao i zamijenio ruter ali opet se to ponekad dogodi, ne toliko često. Izgleda kao da A1 ne želi priznati da su im prijamnici takvi

Tehnička služba je do sada kod mene bila 4 puta. Digitalni prijemnik mi je već jednom zamijenjen.

Promjene nema. Svaku večer dok gledam TV se dogodi samostalni reset i restart, bez da išta diram. Osim toga, dogodi se i potpuna blokada (crni ekran), bez mogućnosti da napravim bilo što: promijenim program, isključim digitalni prijemnik itd. Jedino rješenje je da tada manualno isključim digitalni prijemnik iz stuje i ponovo ga uključim.

Tako zaista ne mogu gledati TV! Žalila sam se više puta telefonski na Službu za korisnike i napisala hrpu mailova na tu Službu, kao i na Povjerenstvo A1. Čekam odgovor, pa ako ne nađu rješenje, mijenjam operatera!

U svakom slučaju, sva vaša iskustva i sugestije su dobrodošli. Možda i oni u A1 nešto nauče iz njih!

Hvala!

Razina korisnika 7
Bedž +3

Ustrajnost na ponovnoj zamijeni, ništa drugo. U kablovskoj ne može biti, neka greška između hdmi-a i hdmi-a na prijemniku. Možda drugi hdmi utor u tv-u. Vjerojatno je do prijemnika opet. Budući 7 dana nisi pisala tu, ne znam koji drugi savjet ti možemo dati ili čekaš da se makneš od njih? Koliko ti je star tvoj tv? Imaš neki drugi tv pa da probaš na njega spojiti, posuditi od nekog? Ili neki monitor od kompa, sa hdmi ulazom? Čisto da otkloniš sumnju da je do tvog tv-a.

Moj TV baš nije mlad, 10-ak godina, ali je do dolaska A1 radio besprijekorno.

Pokušati ću sa spajanjem kompa, kad mi netko od iskusnih frendova nađe vremena navratiti, da sama ne zabrljam i ovo što imam.

Čekam odgovor A1 na moj zadnji prigovor, pa ću onda odlučiti što i kako dalje. 

Ima li veze što mi je router spojen u antensku TV utičnicu u zidu? Danas sam saznala da imamo optiku u zgradi, koja ide do telefonske utičnice u stanu, pa bi router mogao biti spojen u nju. Nezgodno je što mi je ta utičnica na jednom kraju, a pozicija TV-a na drugom, suprotnom kraju sobe, pa bi trebalo voditi paricu preko cijele sobe, a to rješenje me baš ne oduševljava. Da li bi korištenje optike moglo riješiti te probleme stalnog restartanja digitalnog prijemnika ili to nema veze?

Hvala! :grinning:

 

Razina korisnika 7
Bedž +3

Nema veze besprijekorni rad tv-a ako on radi na anteni. Bilo koji vanjski uređaj tipa dvd player, playstation ili što već imaš kao vanjski izvor a spojen preko hdmi-a u tv na isti ulaz kao A1 bi ti bio dokaz da hdmi ulaz uredno radi. Ako imaš neki dvd, kućno kino ili playstation, igraću konzolu koju možeš povezati s tv-om putem hdmi kabla, probaj. Ako dvd, ps radi na istom ulazu, hdmi u tv-u je ok.

Nadalje, imaš bnet ili a1 kablovsku, trio. Gdje ti je doveden kabel u stan ili ti je proveden kao instalacija u zid zgrade (kroz zajedničku antenu), na taj kabel se stavlja razvodnik i jedan kabel ide u router a jedan kabel u kablovski prijemnik.

Optika je drugi par rukava, nema veze s tvojim problemom a i vjerujem da je od ht-a.

Razina korisnika 4

@nonerv13 Koji ruter imaš? On bi isto mogao uzrokovati problem, kao što je meni što se ovog tiče.

Dok nisam imala A1 trio paket, TV je HDMI kabelom bio spojen u DVD, a DVD u antensku utičnicu u zidu i sve je radilo besprijekorno.

Htjela sam samo DUO paket od A1, a oni su onda iskoristili antensku utičnicu za spajanje routera u koji su spojili telefon i internet (komp), a TV bacili na stravični analogni signal iz prošlog stoljeća mrdajući nešto po stubištu.

Drugog rješenja nije bilo, pa sam prihvatila ponudu za TRIO paket. Onda su u antensku utičnicu do koje dolazi zajednička antena u zgradu iskoristili za spajanje routera i u njega spojili digitalni prijemnik i telefon.

Ne znam koji router imam, moram provjeriti. Mislila sam da svim novim pretplatnicima daju iste. Nije li tako i postoji li mogućnost da se dobije neki kvalitetniji uređaj?

Imam router Ubee EVW32C, a receiver je Kaon VM1200 A1, dobiveno od A1 prilikom uvođenja paketa. TV je Sony Bravia KDL-37EX723.

Razina korisnika 4

Čini se da to nisu oni slabiji Technicolor ruteri koje davaju u b.netu. Definitivno budi uporna, ne čekaj da se pismenim putem riješi, zovi 0800 091 091 i ako te pitaju je li sad riješeno nakon reseta, ponekad je bolje reći (ovisno o agentu) da nije, inače neće slati tehničara jer je riješeno.

Razina korisnika 7
Bedž +3

Da otkloniš sumnje u neispravnost svog tv-a, probaj posuditi ili nabaviti od nekoga drugi tv ili monitor pa priključiti na njega A1 na isti način kako sada imaš. Ako su isti simptomi, onda zatraži zamjenu receivera. Restartanje prijemnika je isključivo problem prijemnika, vjerojatno (ako si probala drugi HDMI kabel, drugi HDMI ulaz u tv) je problem i u HDMI izlazu istog. Sumnjam da je nešto krivo spojeno, na isti način imam i ja spojeno, iz zidne utičnice u zgradi, jedino što kod mene iz zidne utičnice ide razvodna kutijica koja vodi jednu žicu u router a jednu u Kaon. Budi ustrajna u svakom slučaju, dosađuj, nemoj pisati ili zvati svakih 10 dana, budi ustrajna da ti naprave kako treba uslugu koju plaćaš. ;)

Hvala svima, ne predajem se! :grinning:

Zovem 0800 091 091 skoro svaki dan, mailova sam već napisala gomile i na Službu za korisnike i na Povjerenstvo. Zadnj odgovor sam dobila od Službe 21.01. i nakon toga im pisala još dva puta, ali u međuvremenu nisu odgovorili.

Bojim se da im se već digne kosa na glavi kad vide moje ime kao sendera maila. 

Dobila sam jučer i  račune na kućnu adresu za posljednja 2 mjeseca, od kada sam njihov korisnik. Prije toga sam dobila obavijest da plaćenjem prvog računa potvrđujem sklapanje ugovora, a ja to ne želim sve dok usluga ne bude realizirana kako treba. Bojim se samo da mi se računi ne nagomilaju, pa da ne dođe do nekave ovrhe ili sličnih komplikacija. Jeste li imali takvih iskustava?

Razina korisnika 7
Bedž +3

Rok odgovora za svaki napisani mail je 15 dana, tako da se ne isplati gomilati pisanja i mailove nego biti uporan. Zoveš skoro svaki dan. Pa śto kaže tehnička? Nepojmljivo mi je da ništa ne kažu.

A za račune pripazi da ti ne sjedne ovrha. Plaćanjem prihvatiš Uvjete ali isto tako ako nisu u stanju pružiti funkcionalnu uslugu, moraju ti nakon navlaćenja dati raskid bez penala. Baziraj se na zvanje i na tehničku, traži zamjenu prijemnika.

Trebala bih promijeniti naslov ovog foruma, jer smo u definiranju problema otišli daleko od same boje slike na TV-u. :grinning:

Kada sam razgovarala sa tehničkom, davali su mi prijedloge slične vašima, a kada sam im rekla da time nije riješeno blokiranje i samostalno resetiranje prijemnika, odgovorili su da ne znaju koji bi mogao biti razlog i neka se obratim Povjerenstvu. Kada se povjerenstvu napiše mail, dobije se odgovor da je pritužba primljena i da imaju pravo na odgovor u roku od 30 dana. 

Zvala sam i Službu za korisnike da provjerim što će biti ako ne platim račune, jer ne želim prihvatiti ugovor dok problem nije riješen, a oni su mi odgovorili da ne brinem, jer ovrhe ne šalju i do 9 mjeseci. Nisam sigurna da se u tu informaciju dobivenu telefonom mogu pouzdati.

Spojila sam i komp, pa provjerila da su tada i slika i zvuk na TV-u super. Ne vjerujem da je u njemu problem. Rekla bih da nešto nije u redu sa prijemnikom ili routerom.

Napisala sam jučer novi mail Povjerenstvu sa zahtjevom za zamjenu routera kao dodatni mail na posljednji koji sam im slala, ali je to sada primljeno kao tužba drugog broja i opet sam dobila odgovor da imaju pravo odgovoriti u roku od 30 dana. Ne znam što bih još mogla napraviti osim čekati, živcirati se kada za vrijeme gledanja jednog filma moram 7 puta ići ručno odspojiti i ponovo spojiti prijemnik i uz to brinuti hoću li dobiti ovrhu na neplaćene račune!

 

Razina korisnika 7
Bedž +3

Sve je do prijemnika, i boja i blokiranje. Prvi glas da se uopće netko obraća Povjerenstvu. Uvijek sam sve riješio s tehničkom, tehnička je pisala zahtjev za zamjenom i zahtjev za izlaskom tehničara na teren. Ovo pišem Povjerenstvu pa čekam 30 dana za glupi copy/paste odgovor pa opet pisanje, dakle, mjesecima nemaš to što plaćaš.

Od 1.1.2020. Zakon kaže:

Dosad je operator bio obvezan otkloniti kvar na opremi dodijeljenoj korisniku u roku od 5 dana, a od 1. siječnja i sve druge kvarove iz područja njegove odgovornosti mora otkloniti u roku od maksimalnih 15 dana od dana prijave kvara. U protivnom, nakon isteka 15 dana, korisnik ima pravo na raskid pretplatničkog ugovora ili pravo na obeštećenje u visini od 240 kuna po svakom naknadnom danu kašnjenja ako kvar nije bio uzrokovan višom silom ili krivnjom korisnika. Nakon prijave kvara, operator je obvezan u svakom trenutku korisniku telefonskim i/ili elektroničkim putem omogućiti praćenje statusa prijave kvara.

Dakle, ja bih forsirao na oštrijem telefonskom prigovoru tehničkoj za otklanjanju kvara i prijetnju hakomom.

Odgovori