Otklanjanje kvara na TV-u

  • 13 August 2019
  • 5 odgovora
  • 543 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor
Imam 3D paket u A1. Već mjesec dana mi ne radi TV. U službi za korisnike su mi obećali da će kvar biti otklonjen u roku od petnaest dana međutim rok je probijen. Kada nazovem službu za korisnike imam osjećaj da se tamo sprdaju samnom. Jutros u devet sati su mi rekli da će me sad odmah netko nazvati da se ugovori termin popravka; sada je trinaest sati nitko ne zove. Ćekaj magare da trava naraste.

Odgovora 5

Razina korisnika 7
Bedž +3
U ovom intermezzu dok se netko od moderatora ne ponudi provjeriti, što su rekli zbog čega je kvar? Može li se nešto napraviti daljinskim putem ili moraju na teren?

Mojoj susjedi od 85 godina Max tv tehničar najavio dolazak za 2 dana a samo je trebalo prebaciti source na hdmi. Primjera radi kako SZK i tehnička ne odrađuju rutinski posao nego si prave trošak izlaska na teren i izazivaju gnjev korisnika koji čeka danima na uslugu a sve se riješi za 2 minute. 😉
Bio je već njihov tehničar promijenio receiver od tv-a, ali se nije ništa rješilo pa su rekli da će promijeniti kabel od njihovog razvodnog ormara u ulazu do mog stana i uređaj (ne znam zašto ako su ga već promijenili) ali na to već čekam viśe od 15 dana nitko ne dolazi.
Razina korisnika 3
Bedž +3
Pozdrav vlatko,

žao mi je što moraš čekati.
Moguće je da se isto već odrađuje budući da se ne radi o promjeni unutar tvojeg stana. U svakom trenutku možeš provjeriti status prijave kvara telefonskim putem s tehničkom podrškom.
Razina korisnika 7
Bedž +3
@A1_Darka - pliz s pozornošću pročitaj. ;)

Znači svaka zgrada ima ulaz i u svakom ulazu na katu je razvodni ormarić, a kanalice idu od ormarića u stuboštu u stan. Znači od ormarića do stana je možda par metara kabla koji se potrpa u kanalicu za 6 minuta. Ne kopaju kanale i ne zalijevaju betonsku deku. 😉 Naravno, kad tih par metara u stubištu uvedu u stan, tamo provedu još par metara do skretnice i routera.

Btw. meni filter na razvodnom ormariću u ulazu na lokaciji u Zagrebu zamijenili unutar 24 sata! Bez ikakvog pritiska i štele!
Razina korisnika 3
Bedž +3
gogsy1975,

hvala ti.
No, ja nemam mogućnost detaljnije provjere situacije preko foruma, pa sam navela nešto kao mogućnost. Pitanje je o čemu se točno radi, a provjera se može napraviti s tehničkom podrškom kako bi se dobile detaljnije informacije 😉

Odgovori