Poštovani,
Ove godine u siječnju sam produžio pretplatu za svoj trio paket, zajedno s još dvije mobilne tarife.
Prije tog produženja sam koristio Bnet-ov receiver još od 2014. za digitalnu televiziju koji je već bio na izdisaju. Upravo zbog toga sam tražio zamjenu receivera i tehničar mi je došao i zamijenio novim Kaon receiverom (ali s istim sučeljem kao i prijašnji), koji je također pokazivao loše performanse, a to je objašnjivo činjenicom da je to korišteni receiver jer ispod A1 naljepnice stoji Bnet oznaka (!!!!).
Par dana nakon toga je došlo na red spomenuto produženje pretplate. Ja još tada nisam znao da taj Kaon receiver nije receiver kojim se u punom potencijalu koriste sve usluge One TV-a. Opet sam se obratio tehničkoj podršci zbog neadekvatnog receivera, a usput i zahtjeva da dobijem novi s One TV sučeljem. Tehničar mi je došao i zamijenio taj receiver, ali ISTIM takvim receiverom. Na to sam dobio pisani odgovor kako tu uslugu nisam ugovorio i da ću prvom prilikom dobiti novi receiver.
Ja sam 100% siguran da je produženje ugovora jedini i nužni uvjet da se dobije ta nova vrsta televizije koja je reklamirana cijelu zimu. Ovaj receiver mi ne omogućuje sve usluge koje sam ugovorio. Primjerice, nemam YouTube za djecu, ponovno pokretanje neke emisije pokrene emisiju nakon što je već počela čak i do 10 minuta, a nakon nekoliko gledanja snimljenog sadržaja receiver postaje nestabilan.
Nije mi jasno zašto je problem dati hardware za ono što je ugovoreno? Sumnjam da A1 nema fizički dovoljno tih receivera, ali definitivno nije u redu koristiti rabljeni Bnet receiver. Vrlo vjerojatno bih dobio receiver adekvatan za One TV da u startu nisam tražio zamjenu 6 godina starog receivera prije produženja ugovora, ali kako bih to znao? Ovako ste mi dva puta dali receiver s Bnet naljepnicom i starim sučeljem, umjesto jednom onim za čiju uslugu sam produžio odgovor.
Srdačan pozdrav,
Krešimir Pavlić
Najbolji odgovor od krpavlic
Pogledaj original