Neispravan Phillips 43' uređaj i nakon servisa

  • 24 January 2018
  • 1 odgovor
  • 804 pregleda

Ni u najgorim snovima se nisam nadao sljedećem iskustvu od strane Vipa zajedno sa Agram servisom. Slučaj kroz koji prolazim pokušat ću podjelit sa što širim brojem ljudi kako bi u budućnosti ljudi znali kako reagirati i što .

Uzimam TRIO paket i sa njime televizor PHILIPS 43PFS5302/12 koji dodatno plačam 100kn mjesečno u naredne 2 godine na koliko je sklopljen ugovor. Ugovor je sklopljen 27.11.2017 uređaj dolazi 14.12 sa mrtvim pikselima po cjeloj donjoj strani ekrana. Uređaj sam samo izvadio iz kutije, upalio ga, nazvao službu za korisnike kako bi prijavio kvar i vratio nazad u kutiju.

Vipov agent mi kaže da ja odnesem uređaj na servis u Zg, inače sam iz Rijeka te nakon svađe s njim on radi nalog za prikupljanje uređaja. Nakon prikupljanja uređaja zovem službu za korisnike još 3 puta te svaki put mi jave da je obrada u tijeku i da ću dobiti novi uređaj.

Uređaj mi danas dolazi sa servisa u istom stanju u kakvom je i bio sa obrazloženjem: "PRI DNU LCD-A RAZLIVEN LCD, NEMA TRAGOVA UDARCA, KUTIJA I STIROPOR. 09.01.2018. TP VISION ODBIO ZAHTJEV ZA POPRAVAK, FIZIČKO OŠTEĆENJE NIJE U POKRIĆU TVORNIČKOG JAMSTVA. UREĐAJ SE VRAĆA U TRGOVINU U STANJU U KAKVOM JE I DOŠAO."Tipično puknuće panela kad je istaknuti logo, kod pada, grubljem spuštanju TVa, pri vađenju iz kutije , na pod."

Zovem Vip službu ponovno, agent mi govori da je mojom krivicom uređaj uništen a ja nemogu vjerovat šta upravo slušam.
Prilikom rukovanja uređaja nisam mogao rukovat nježnije, spuštao sam ga pridržavajući stiropor uz pomoč još jedne osobe. Na ekranu i na tom "panelu" kako oni to nazivaju nema crtice a kamoli tragova ispuštanja. Kvar je u unutrašnjosti ekrana tzv "mrtvi pixeli" i nije mogao nastati padom jer bi vanjsko oštećenje bilo vidljivo. Svi znaju da priliko ispuštanja mobitela na pod prvo staklo puca i dolazi do vanjskog oštećenja ali čini se da polupismeno obrazloženje sa servisa nije vođeno sa tom logikom.

Sutra zovem udrugu za zaštitu potrošača kako bi se posavjetovao snjima, pišem prigovor i ovu priču ću prenijet svugdje gdje budem u mogućnosti da ljudi vide kakav neprofesionalizam mogu očekivati od VIP-a.

Odgovora 1

Razina korisnika 7
Bedž +3
VIP konkretno nema veze s tim, on je samo prodavač i radi po nalogu servisa. Ako servis prizna garanciju, oni rade zamjenu i daju novi uređaj. Isto to ti se moglo dogoditi i da si kupio TV u Pevecu, samo onda ne bi mogao javno pisati jer Pevec nema forum. Dakako da trebaš svoje pravo izboriti i dokazati ali to ide malo teže. Imaš na web stranici inspektorata, napraviš prijavu preko web-a, priložiš sve papire, račune. Onda oni njih kontaktiraju i dobiš odgovor u zakonskom roku. Mislim da možeš pratiti i tijek slučaja (dobiš šifru ili tako nešto). Naravno, moraš napisati da si iskoristio sve mogućnosti komunikacije sa njima i pisanja žalbe (isto predočiš) koja ti nije prihvaćena. Sretno.

Odgovori