Riješeno

Nedolične poruke VIP-a na tv prijamnicima

  • 19 Prosinac 2017
  • 9 odgovora
  • 1311 pregleda

VIP u prekoviše navrata pokazuje nedoličnu poruku za jednog redovitog pretplatnika!
Naime poruka glasi ovako: "Ovaj sadržaj niste kupili!"
Ne bi ova poruka bila ništa zločesto kada bi se radilo o programima koji nisu u osnovnom paketu kao što je npr. 1.program HRT, tj. svi programi u osnovnom paketu(38 programa).
Problem je u tome što se poruka pojavljuje svaki dan (ili skoro svaki dan), traje po 10 do 15 sekundi i pojavljuje se u najzanimljivijem trenutku programa koji gledam! Više puta zvao sam tehničku podršku koji su ljubazno sustav ponovno pokrenuli.
Kome da se obratim neprimjereno ponašanje VIP-a?
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 9 Siječanj 2018, 08:58

@Tompa123 Drago mi je što si dobio novi STB, ali poruku koja ti se javlja bi svakako trebalo još dodatno provjeriti. Možeš li, molim te, kontaktirati Tehničku podršku kad se poteškoća pojavi da kolege vide o čemu je riječ?
Pogledaj original

Odgovora 9

To je redovita poruka već duze vrijeme pogotovo na kanalima koje možeš dobiti sobnom antenom.
Najgore je sto zna trajati nekoliko minuta bez micanja kanala daljnskim neće nestati.
Meni je znalo stajati tako do 10-15 min. Baš odlično za gledanje filmova.
Rekli bi u VIPnetu napisi prigovor na koji naravno neće nitko odgovoriti.

Pozdrav
Moram ovim putem pohvaliti VIPove tehničare jer su mi zamjenili reciver. No, nažalost ostala je evo ista poruka! Večeras sam u 18:45 ponovno dobio istu poruku. Trajala je svega 10 sekundi, ali to znači da se zamjenom recivera ne mjenja ništa!
Bojim se samo da njihov softver nije "zaražen" i da osim ove poruke VIP ne bude bio u stanju slati redoviti plaćeni program!
@Tompa123 Drago mi je što si dobio novi STB, ali poruku koja ti se javlja bi svakako trebalo još dodatno provjeriti. Možeš li, molim te, kontaktirati Tehničku podršku kad se poteškoća pojavi da kolege vide o čemu je riječ?
Evo i nakon promjenjenog STB recivera pojavljuje se ista poruka jučer čak 3 puta! Iako su cure i dečki u Tehničkoj podršci susretljivi ni oni ne znaju zašto se ta poruka javlja osim da je "možda došlo do krivog učitavanja softvera sa njihove strane"!
S obzirom da je VIP odlučio povečati cijene naknade,da je smannjio broj programa, te da mu je kvaliteta pružene usluge znatno pala razmišljam si o prijavi HAKOM-u! A možda i drastičnije mjere!
Nadam se da ovo čitaju i u VIP-u te da će reagirati na ovakve napise!
Za sada se zadržavam na Forumu ali sve me nešto vuče da pokrenem kampanju na društvenim mrežama!
Za samo nekoliko mjeseci mi izlazi ugovor i zaista razmišljam i odlasku kod drugih operatera!
Da ne ispadne da je ovo anonimna gesta - Branislava Strahonj Potok,Popovača!
Razina korisnika 6
Forum nema nikakvu težinu obraćanja VIP-u. Tu se vodi razgovor između forumaša (uglavnom korisnika) i tu i tamo zaluta pokoji moderator ukolilo može pomoći oko nekih manjih stvari. Tako da ovo što pišeš je kao da i ne pišeš. Izbriši svoje privatne podatke i pošalji im e-mail ako želiš službeno komunicirati sa njima (ako se odgovor koji ćeš dobiti nakon mjesec dana može zvati komunikacijom).
Ma znam-ovo pisem zato da se malo ispusem! Poruke se stalno pojavljuju i njihovi tehnicari uopce ne mogu rijesiti taj problem! Pozzz
Razina korisnika 5
razmišljam si o prijavi HAKOM-u! A možda i drastičnije mjere!
Da, HAKOM nema pametnija posla...
Nepravdano povecanje cijene uz istovremeno smanjenje kvalitete !HAKOM regulira i taj dio trzisne utakmice...
@Tompa123 čini mi se da se tu radi o dvije odvojene teme. Da bi provjerili na koji način je povećana cijena, trebaju nam podaci, a njih nam možeš poslati OVDJE
Što se kvalitete usluge tiče, poteškoću već jesi prijavila, i kolege će se zbilja potruditi riješiti ju.

Odgovori