Internet veza nedostupna na TV receiveru

  • 20 September 2019
  • 21 odgovor
  • 5910 pregleda

Korisnik sam trio paketa usluga A1 i nisam imao većih problema s uslugom. Nakon objave o povećanju naknade zatražio sam raskid i prelazak u T-com. No nakon određenog vremena te nakon što sam dogovorio datum priključenja na T-com ubrzo dobivam ponudu od A1 na koju pristajem. Ponuda sadrži sve što već koristim samo po nižoj cijeni. Otkazujem priključenje na T-com i očekujem daljnje nesmetano korištenje usluge. No, na dan kada se trebalo izvršiti otkazano priključenje jedan od dva tv receivera prestao je prikazivati TV program uz poruku kako internet veza nije dostupna. No internet veza je uredna. Odmah nazivam A1 podršku s kojom sam pokušao resetirati router i receiver te promijeniti mrežni ulaz na routeru no bez promjene. No nakon toga dobijam odgovor koji me zaprepastio. Operater mi je zakazao dolazak tehničara koji bi trebao otkloniti kvar tek za 5 dana! Objašnjenje je da su prezauzeti i nema slobodnog termina. Moram priznai kako sam vrlo neugodno iznenađen kvalitetom podrške na A1 te već sada žalim što sam pristao na ponudu. Da li i ostali korisnici moraju čekati pet dana na televizijsku sliku? Da li će mi se račun umanjiti za svih ovih 5 dana u kojima usluga nije pružena? Teško je vjerovati da u današnje vrijeme naprednih komunikacijskih usluga korisnik mora čekati pet dana za dobivanje tv signala!

DVB

Odgovora 21

Razina korisnika 7
Bedž +3
To je tv preko parice? Probali zamijeniti mjesta tv prijemnika (onaj koji ne radi staviti na mjesto onoga koji radi, fizički i uštekati)? Obično kažu više ali riješe i brže, sve ovisi o lokaciji, da li je neka akcija ili slično.

Katastrofa su. Ukinuo sam max tv,kako bi presao kod njih. 22.10. prihvatim ponudu,posaljem nazad ugovor i cekam...i tako 4.11. konacno nazovem da pitam hoce tko spojiti tv?kad stvarno-dodje tehnicar i pospoji sve i upali.par sati nakon toga,nema tv-a na oba prijamnika koja sam uzeo. I tako ja zovem,svaki dan,oni "salju pozurnice" jedno 10 puta i svaki put je"u obradi". Da skratim,danas je 14.11.,a ja sam bez televizije.bravo ja sto sam presao kod njih koji nisu sposobni gotovo mjesec dana staviti 2 prijamnika u funkciju i govore da se strpim. Volio bih njih vidjeti da dodju svaki dan s posla i gledaju u zid vec gotovo mjesec dana.

Razina korisnika 7
Bedž +3

@Mirko - Ht paricu si prebacio na A1 sa 2 tv-a? Nadam se da si na jakooo dobroj ht centrali i lokaciji te brzini da bi to funkcioniralo kako treba.

Mali hint. Ako je kako sam gore napisao, ht po potrebi radi opstrukciju. Odnosno, ako je zagušenje prvo puštaju svoje korisnike. ;)

Jesam,ali je do a1,a ne ht-a.krajnje su nesposobni

Centrala mi 1 km od kuce,a a1 sad uvodi optiku kod mene

Razina korisnika 7
Bedž +3

A1 ne može ništa bez njih po ht centrali a oni imaju svoje profile koje puštaju ili ne puštaju, kako njima treba. Za 2 tv-a i net moraš imati dobru i konstantnu brzinu. Ja na ht-u nisam mogao 2 max tv-a a izmjerili su mi ht tehničari 20. Nerealno mi je bilo očekivati isto na istoj parici od A1.

Da,ali problem je u tome sto je problem izricito u a1.naime,njima nije "veliki problem" sto ja ,evo 15.11. (dakle pocevsi od 22.10.) nemam tv iako imam spojenu opremu,5.11. kad je tehnicar bio,par sati je sve radilo,nakon toga vise ne. Svaki dan ih zovem,moji receiveri uopce nisu zavedeni u sustav. Strahota. Jel to znaci ako nisu zavedeni u sustav,da ih nema,pa ih mogu kroz prozor ,pa preko njih prijeci autom?😔

Ja od ukljucenja trio usluge -optika  nemam TV programe. Na zahtjev za raskid mi  nitko ne odgovara od 25.10. Tehnicar dolazio do tada  mozda 5  puta mjenjao reciver  dva puta signala nema slika je crna i nista od programa. Uzas. Na kraju mi agent na telefonu kaze kako su mi smanjili paket na internet i telefon na MOJ zahtjev,  ma otkud im to samo. Uostalom agenti samo biljeze i pisu,  rijesenja nema. Trebam pismeni odgovor na upucene mailove od njih da mogu na povjerenstvo ili hakom, odgovora nema. Ne znam vise  sta cekam. Agent mi  25.10 kaze da mi je 14 dan za raskid i sta da posaljem i na koji mail iako uopce ne moram brojati dane jer usluge nema, drugi agent kaze da je suglasnost potpisana krajem 9.mj i da cu platiti penale, bivsi operater mi posalje racun od 1-11.10 . A1 mi nema pravo  penale spominjati.

Evo,jos dva dana do punog mjeseca da nemam uslugu koju sam kupio. Jutros mi agent govori kako je moj slucaj bas jutros preuzet i da ce popodne bit rijeseno.NISTA. jedno veliko nista,bas kao i a1 mreza. A kad im reklamu vidim svako malo,lose mi dodje.

Al najbolje mi je:"da,ali vama ovo sto nemate uslugu,nece biti naplaceno..." . Pa jos najbolje da mi naplatite!

Da,da li da im naplatim sto sam morao kupit analognu antenu da imam bar ovih par nasih programa?

I mi imamo samo  nekoliko  programa preko antene, razvlace i ne mogu kod drugog operatera ugovoriti internet i tv. Kada pitam sto je sa zahtjevom za raskid koji sam poslala prijr skoro mjesec jedan agent kaze  zvati ce vas netko, drugi kaze prihvatit ce se opravdano je, a treci biti ce penala usluga je smanjena na internet i telefon, kad takve odgovore cujem, ne mogu vjerovati...Zakonski rok da odgovore na mail je navodno 14 dana, obratit cu se povjerenstvu. Ni u 12 mjesecu ocito  necemo imati programe i nista me ne cudi. Ocito zele da i dalje svaki tjedan dolazi tehnicar donosi nove uređaje  i cudi se kako je slika crna i nista ne moze 

Evo večeras-2 dana od mjesec dana da nemam tv,ovaj se čudi da kako me nitko nije nazvao i aktivirao.samo sam mu rekao da se oni čude tome već mjesec dana,a nitko nista ne poduzima.

Bedž +3

Pozdrav @Ivana02  i @Mirko 

isprike na čekanju do odgovora, ovo ćemo svakako provjeriti čim prije i zato vas oboje molim da nam pošaljete podatke (OIB, šifra korisnika i kontakt broj) u privatnoj poruci [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] . 

Poslano

Bedž +3

@Mirko poruka zaprimljena, odgovoreno. 

Ne vidim nikakav odgovor

@A1_Anchi 

Bedž +3

@Mirko slao si privatnu poruku na dva različita inbox-a, molim te još jednom za strpljenje, provjeravamo. 

@A1_Anchi  evo,jubilarnih mjesec dana da meni apsolutno nitko nije u stanju pustiti signal.sto je previse,previse je. Koji je postupak za raskid ugovora?

Ja ne mogu opisati rijecima koliko vi krsite prava korisnika. Niste u stanju dati  informaciju nakon ne znam ni ja koliko poziva niti odgovor na mail da li je zahtjev za raskid opravdan ili nije,  sto nedostaje da li je potpun ili bilo sto,jer vam je to posao. Samo molite za strpljenje i muljate.  Sve sto sam cula putem telefona je cirkus,  za  Provjereno i Hakom. Od 25.10 poslala sam zahtjev za raskid po uputama agenta koji mi je poslao SMS-om poveznicu i mail na koji saljem. Sto puta  cujem da je u obradi, onda da je odgovor poslan mailom 26.11 koji nisam nikad zaprimila, danas prvi put cujem da nedostaje kopija osobne iskaznice za koju mi nisu ni rekli da treba skenirati u ovih 55 dana cekanja, da su mi rekli poslala bih. Uglavnom od tih vasih odgovora mi je zlo. I onda se jedan agent tek danas sjeti reci da sve ponovno saljem,prigovor na sluzbu za korisnike jer ovi sa odjela za raskid ocito  ne moraju ni odgovoriti.  Vec sam bila dogovarala s drugim operaterom tv uslugu i internet pa sam morala otkazati jer vi ne odgovarate ni na najjednostaviji upit. Taj operater mi je poslao zahtjev za  storniranjem usluge bez problema kao obicno pismo u roku tjedan dana. Koji je vas problem? Pa ja radim u sluzbi za korisnike, nekakav povratni info duzni ste poslati. Tv programe nemam od 11.10 , mozda smo ih imali 3-4 dana i nestali, ni tehnicari nisu znali  sta napraviti. I sad me zavlacite i majmunisete

Odgovori