Najbolji odgovor od gogsy1975
Pogledaj originalInformacije o filmovima
Pozdrav, kad prebacim na neki kanal ne vidim što se trenutno prikazuje na ekranu(koji film ili slično) piše da nema informacija
Bok @Ivane165, ako već nisi kontaktirao našu tehničku podršku na broju 0800 091 091, javi nam se s podacima u inbox putem linka: https://bit.ly/2BofuEO kako bismo napravili detaljniju provjeru 😉
O Bože, zašto si punite inbox i zatrpavate tehničku problemima i upitima. Zar nije jednostavnije reći da nije povukao sa servera EPG, da restarta router, prijemnik da se napravi rekonekcija. Ako niti to ne pomogne, vratiti prijemnik na tvorničke postavke. Uz pretpostavku da trenutno nije neki zastoj kod vas.
Ovaj forum se svodi na "pošalji podatke u inbox" i čekaj danima. 😞
Ovaj forum se svodi na "pošalji podatke u inbox" i čekaj danima. 😞
Bok Gogsy, hvala ti na ovim detaljnim uputama i u pravu si 🙂 Prvo bi trebalo napraviti restart prijamnika ili modema, ali ukoliko se poteškoća i dalje javlja treba ju prijaviti teničkoj podršci kako bi se riješila čim prije. Za to nam trebaju privatni podaci koje možemo zaprimiti samo u inboxu 🙂
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.