Riješeno

Informacije o filmovima

  • 24 Ožujak 2018
  • 3 odgovora
  • 116 pregleda

Pozdrav, kad prebacim na neki kanal ne vidim što se trenutno prikazuje na ekranu(koji film ili slično) piše da nema informacija
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 25 Ožujak 2018, 10:08

O Bože, zašto si punite inbox i zatrpavate tehničku problemima i upitima. Zar nije jednostavnije reći da nije povukao sa servera EPG, da restarta router, prijemnik da se napravi rekonekcija. Ako niti to ne pomogne, vratiti prijemnik na tvorničke postavke. Uz pretpostavku da trenutno nije neki zastoj kod vas.

Ovaj forum se svodi na "pošalji podatke u inbox" i čekaj danima. 😞
Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 1
Bok @Ivane165, ako već nisi kontaktirao našu tehničku podršku na broju 0800 091 091, javi nam se s podacima u inbox putem linka: https://bit.ly/2BofuEO kako bismo napravili detaljniju provjeru 😉
Razina korisnika 7
Bedž +3
O Bože, zašto si punite inbox i zatrpavate tehničku problemima i upitima. Zar nije jednostavnije reći da nije povukao sa servera EPG, da restarta router, prijemnik da se napravi rekonekcija. Ako niti to ne pomogne, vratiti prijemnik na tvorničke postavke. Uz pretpostavku da trenutno nije neki zastoj kod vas.

Ovaj forum se svodi na "pošalji podatke u inbox" i čekaj danima. 😞
Razina korisnika 1
Bok Gogsy, hvala ti na ovim detaljnim uputama i u pravu si 🙂 Prvo bi trebalo napraviti restart prijamnika ili modema, ali ukoliko se poteškoća i dalje javlja treba ju prijaviti teničkoj podršci kako bi se riješila čim prije. Za to nam trebaju privatni podaci koje možemo zaprimiti samo u inboxu 🙂

Odgovori