Riješeno

HBO GO

  • 26 January 2019
  • 6 odgovora
  • 5190 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 3 odgovora
Pišem ovdje jer agenti na telefonima su od nikakve koristi. Tri puta sam objašnjavao jedno te isto i nisu u stanju riješit problem.

Dakle imam aktivan HBO premium paket međutim kad se pokušam registrirati na HBO GO pomoću podataka za pristup MojA1 kaže mi da nemam aktiviran paket. Glavno da na računu je naplaćen uredno HBO paket. Zvao sam nekoliko puta i oni ne znaju riješiti problem.
icon

Najbolji odgovor od A1_Ivana 26 January 2019, 16:04

Pogledaj original

Odgovora 6

Prelaskom na A1 izgubljeni su u prostoru i vremenu. Mislim da niti jedan login neradi.
Razina korisnika 3
Pišem ovdje jer agenti na telefonima su od nikakve koristi. Tri puta sam objašnjavao jedno te isto i nisu u stanju riješit problem.

Dakle imam aktivan HBO premium paket međutim kad se pokušam registrirati na HBO GO pomoću podataka za pristup MojA1 kaže mi da nemam aktiviran paket. Glavno da na računu je naplaćen uredno HBO paket. Zvao sam nekoliko puta i oni ne znaju riješiti problem.


Pozdrav! Takve situacije provjeravamo direktno s HBO-om zato jer oni propuštaju pristup 😕 Pričao si s tehničkom podrškom?
Draga A1_Ivana ne znam što nije jasno. Pitate me jesam li pričao s tehničkom podrškom. Pa lijepo sam vam napisao da sam tri puta objašnjavao. Prebacivali me kao malog majmuna između raznih službi, svaki puta moram čekati i slušai gomilu izbornika i podizbornika i onda svaki puta svakom sve objašnjavati ispočetka. Od svih na kraju odgovor: Ne možemo riješiti problem.
Neznaju to riješiti, a sada im već lagano počinje vikend...
Kako možete staviti status riješeno kada se usluga HBO GO ne može aktivirati a naplaćuje se. Ili HBO Premium deaktivirajte ili smanjite cijenu.
Razina korisnika 7
Bedž +3
@zmatanovic - forumski bug, forum označi sam random odabirom.

Odgovori