Bezobrazluk agentice Martine u A1 službi za korisnike

  • 27 Prosinac 2018
  • 12 odgovora
  • 1087 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 3 odgovora
Poštovanje, kome prijaviti bezobrazluk, provokacije i nadasve bahati pristup korisniku koji je htio produžiti ugovor i nadograditi programe , gospodična mi je rekla nakon što sam joj pročitala svoj Oib da to je taj ali mi ona po glasu nebi dala da sam ja ta i ta osoba, nakon sto sam joj pročitala broj osobne se je počela nakaradno smijati , pola sata sam tražila gdje dotičnu prijaviti, možda je pijana ili ima ozbiljnih psihičkih poteškoća, suprug je probao nazvati nakon mene i javila se ponovno ona i zaklopila slušalicu, ako se nešto protiv dotične ne poduzme prijavit ću je privatnom tužbom za duševne boli, a vi nju i dalje držite zaposlenom i naravno da nećemo produžiti ugovor, a ovo ću poslati i na Provjereno jer sam ju upozorila da ju počinjem snimati nakon što je postala krajnje bezobrazna, velika sramota koga ste zaposlili😳

Odgovora 12

Razina korisnika 2
Marian, možeš li nam se javiti na sluzba.za.korisnike@a1.hr s detaljima o tom pozivu da provjerimo? To što si opisala definitivno ne odgovara onome što očekujemo od naše službe za korisnike.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Svaki poziv se bilježi i snima tako da svakako napraviš prijavu na gore navedeni mail sa točnim podacima kojeg datuma i u koliko sati s kojeg broja je upućen poziv. I svakako javi ovdje kako je prošlo. Pretpostavljam da znaš da je zakonski rok za odgovor na mail 15 dana.
Razina korisnika 6
"javila se opet ona i poklopila slušalicu"

znači LOLčina samo takva.

Koje su uopće šanse da ti se 2x javi ista osoba u SZK gdje radi tona ljudi? 🙂
Razina korisnika 7
Bedž +3
@acer112 - meni isto zvuči pomalo nevjerojatno al ajde, pričekajmo rasplet. 😃
Razina korisnika 3
Poštovanje, kome prijaviti bezobrazluk, provokacije i nadasve bahati pristup korisniku koji je htio produžiti ugovor i nadograditi programe , gospodična mi je rekla nakon što sam joj pročitala svoj Oib da to je taj ali mi ona po glasu nebi dala da sam ja ta i ta osoba, nakon sto sam joj pročitala broj osobne se je počela nakaradno smijati , pola sata sam tražila gdje dotičnu prijaviti, možda je pijana ili ima ozbiljnih psihičkih poteškoća, suprug je probao nazvati nakon mene i javila se ponovno ona i zaklopila slušalicu, ako se nešto protiv dotične ne poduzme prijavit ću je privatnom tužbom za duševne boli, a vi nju i dalje držite zaposlenom i naravno da nećemo produžiti ugovor, a ovo ću poslati i na Provjereno jer sam ju upozorila da ju počinjem snimati nakon što je postala krajnje bezobrazna, velika sramota koga ste zaposlili😳

Pozdrav! Jesi li poslala službenu prijavu na mail koji je kolega naveo? ...Očekujemo rasplet cijele priče 🙂 Budi slobodna podijeliti ga s nama 😉
U svakom slučaju, vjerujem da je u pitanju jedan izuzetak jer se u edukaciju agenata iznimno puno ulaže a prema ovome što si navela - to nikako nije u skladu s onime kako želimo da agenti komuniciraju s našim korisnicima. Svi smo tu za vas kao što ste i vi za nas 😉
Razina korisnika 4
Jos uvijek nista @Marian ? Jel naslo ovo put u Provjereno? Ono kad ljudi napisu post i odu zauvijek
Remko, opusti se, u tom trenu sam morala negdje sasuti što me snašlo, u međuvremenu radim, uopce mi ne pada napamet šihta na ovoj ili onoj mreži, gotovo sam i zaboravila na ovaj forum no da odgovorim, nikad, ama baš nikad nisam imala problem s agentom ili com niti prije niti poslije ovoga, dapače mogu ih pohvaliti na ljubaznosti kao i tehnicare koji su mi dosli otkloniti kvar. Uopce nije potrebno biti sarkastičan jer dotična kao ni ti vjerujem nema moju razinu obrazovanja, godine niti iskustvo, za tvoju info ugodno ces se iznenaditi da ja ama bash nikad ne ostavljam stvari nedovrsene niti se prijetim u prazno, nekad je gore izgubiti posao nego da te ubiju😎, gospodična je prijavljena, da zvuci nevjerojatno no evo uspjeli smo ju dva puta za redom dobiti, je ... velika lolčina za operatera kojeg predstavlja, ja sam zadovoljna, jako zadovoljna raspletom situacije i zahvaljujem ljudima koji su me uputili kuda i kako dalje za prituzbe i slicno, priču sam poslala i na Provjereno jer nikada, ama bash nikad ne odustanem od nakane, ali i na jos par mjesta čisto kao upozorenje sto se desi ako grizes ruku potrošaća od koje ti se isplacuje placa, a mogla je proci s dobrim bonusom, pazite sto pisete i koga sprdate jer svaki nick se vrlo brzo otkrije tko ste, što ste i koga vrijedjate, a ja nikad ne spavam, ugodno daljnje blaćenje mene s lolčinama, moja misija je završena s dotičnom agenticom.
"javila se opet ona i poklopila slušalicu"

znači LOLčina samo takva.

Koje su uopće šanse da ti se 2x javi ista osoba u SZK gdje radi tona ljudi? :-)
@acer112 - meni isto zvuči pomalo nevjerojatno al ajde, pričekajmo rasplet. :D
Možda da si pogledaš neku tursku sapunicu umjesto ovakvog naklapanja...
"javila se opet ona i poklopila slušalicu"

znači LOLčina samo takva.

Koje su uopće šanse da ti se 2x javi ista osoba u SZK gdje radi tona ljudi? :-)

Šansa da ti se javi isti agent ako zoveš u kratkom vremenu više puta je jako velika jer su Call Centar sustavi napravljeni tako da neko kratko vrijeme "pamte" broj koji ih je zvao i agenta koji je zaprimio taj poziv te ako opet nazoveš u neko kratko vrijeme s istog tog broja sustav će te preusmjeriti tome istom agentu jer se podrazumijeva da je agent već upoznat s temom zbog koje korsnik zove jer je već zvao nedavno.

"javila se opet ona i poklopila slušalicu"

znači LOLčina samo takva.

Koje su uopće šanse da ti se 2x javi ista osoba u SZK gdje radi tona ljudi? :-)
Nemoguče da ti se dva puta za redom javi ista osoba, nešto tu smrdi

Odgovori

    Politika kolačića

    Kolačiće koristimo kako bismo poboljšali korisnički doživljaj i personalizirali tvoje iskustvo. Prihvaćanjem kolačića se slažeš našom sa politikom kolačića. Više o kolačićima.

    Prihvati kolačiće Politika kolačića