Riješeno

amis - vip

  • 12 October 2017
  • 30 odgovora
  • 4433 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 4 odgovora
Ovo je valjda jedini način kako "Vas" se može kontaktirati. Javno i bezobrazno, baš kao što ste i vi prema svojim korisnicima.

Naime, kao i većina, ostali smo bez bilokakvog TV signala od ponedjeljka (02.10.). Zvali smo Službu i rekli su nam da je u tijeku nekakvo prebacivanje signala i da preko starog receivera odsad nećemo primati nikakav signal te da će nam poslati novi receiver. Nevjerojatno je da smo se sami kao korisnici trebali javiti da smo ostali bez signala i da se amis prebacuje na vip TV (bez ikakve prethodne obavijesti ?!?). Nakon što su nam poslali novi receiver za vip TV imali smo TV punih sat vremena, sad opet taj ne radi i opet smo bez TV signala. Već pet dana pokušavamo dobiti službu za korisnike, čekamo na javljanje agenta i po 45min i ništa. Poslali smo nekoliko mailova i nismo dobili nikakav odgovor. KATASTROFA!!!

Od jedine mreže koja je imala odličnu uslugu i korektan odnos prema korisnicima napravili ste ŽIVI UŽAS gdje doslovno pravite budale od svojih korisnika koji bi trebali plaćati uslugu koju im ne isporučujete. Savjetujem svima da pošalju pismeni prigovor na vašu adresu s jasno navedenim datumom prestanka rada usluge kako bi imali utemeljenu osnovu za zahtjev za raskid ugovora. Mi cemo to svakako učiniti već sutra.

I bježite što dalje od vip-a (i bnet-a koji je također njihov)!
icon

Najbolji odgovor od A1_Ana 17 October 2017, 14:39

Pogledaj original

Odgovora 30

Razina korisnika 3
Preporuka ti je Terracom. Ljudi koji imaju njihovu optiku jako su zadovoljni i brzinom i cijenom. Nazovi ih da se informiraš, vidjet ćeš da je barem u kontaktu dojam vrlo sličan Amisu. Čak i da uzmeš uslugu na kabelu vjerujem da nije ništa lošija od vipovog. A korisnička podrška, što je najvažnije, može biti samo bolja.

Iskreno, siguran sam da je po tom pitanju i T-com davno pregazio Vip. Vip je trenutno apsolutno najgori na tržištu što se tiče bezobrazluka, korisničke nepodrške i nekvalitete usluge.
Razina korisnika 1
Drage kolege i kolegice, svi Vi nezadovljni, moramo shvatiti da VIP-a nije briga za nas, ja pokušavam i vodim bitku za prekid ugovora i to imam čovijeka unutar VIP-a, otvoreno mi je rekao da je to ne moguče jer naravno... prevara i muljaža sad sve dokumentiram i komuniciram s HAKOM pa možda nešto bude, uglavom moram Vas sve upozorit da VIP prodaje Vaše podatke i to osobne, tj T-com posjeduje Vaše podatke, negdje cure informacije a to krši GDPR regulativu, pa savietujem ako Vas zivkaju iz T-coma ili... kao mene i znaju koju uslugu imate, cijenu i sve o vašem paketu (što nije dostupno u javnost) savijetujem da s odmah obratite agenciji za zaštitiu osobnih podataka.

Drž te se, doči će kraj i tom Vipu kad tad...
Razina korisnika 4
@Lux ne mogu reći da znam za tvog "čovjeka u VIPu" no podatke korisnika ne prodajemo i dužni smo ih čuvati. Zakon nas na to obvezuje. Ako su podaci prije dani drugim službama ili operaterima, na to ne možemo utjecati. U takvim situacijama sugeriramo upis u registar "Ne zovi".
Proces raskida ugovora je jasno definiran, i ako su pravila ispunjena, bit će odrađen.
Da , od tih 10 kuna su krenuli svi moji problemi, jer su mi rekli da ako pređem na VIP cijena će biti manja.Tu tek kreću pravi problemi.. I čim je ugovor stigao prestao je radit telefon, i onda nista nije radilo dugo crijeme, a na kraju nakon sto su uspjeli spoojiti (ne znam sad tocno broj dana 30-40) skroz ukinuli uslugu :))).A ne vratili na stanje prije pokušaja ugvorne obavezes VIPom,
Nadam se da ćeš uspjeti s prigovorom jer preuzeti nečiji ugovor kupnjm firme (konkretno AMIS) pa ga samovoljno i jedostrano promijeniti/prekršiti nije OK .
Pozdrav...

Dakle, strasno mrzim Vip, al sam imala potrebu to im dat do znanja pa sam se registrirala na Vip stranicu radi foruma....oh živote ironični. Nevjerojatno je koliko je Amis bio genijalan i tko god da je pristao na prodaju Vipu je ožalostio hrpu ljudi. Ne znam ima li tko još slucaj da mu je za internet račun Paket 1 (čija je cijena ugovorno 149 kn) počeo stizati račun na 159 kn? Na moje pitanje kakvih je to dodatnih 10 kn odgovor im je bio da je došlo do povećanja tržišnih cijena i da iako na računu piše 159, tarifa je i dalje 149. Dakle u njihovim mislima je to 149, a samo na papiru koji plaćam je dodano još 10 kn. Prestrašno. Apsolutno me nije briga što je njima poslovanje poskupjelo kao što niti njih nije (niti bi trebalo biti) briga da li se meni plaća smanjila jer istom tom logikom ja mogu plaćat manje i reć - došlo je do promjene u mojim primanjima. S razlogom se potpisuju ugovori. U svakom slučaju šaljem im pisani prigovor, prijavu Zaštiti potrošača, Ministarstvu i kome god još nađem da ima ikakve veze s telekomunikacijama. Ima tko preporuku za promjenu mreže? A da ta mreža nije Vipova ili T-comova?
Ne znam, ali samo znam da su mi 2 providera rekli da VIP od njih skriva sve podatke i otežava im posao, (Npr po broju telefona nisu mogli provjeriti što je trebalo itd..),To je bilo nešto prije primjene GDPR. Jedan drugi operater prilikom prelaska k njima mi je čak rekao da nisu sigurni da će mi moć prebacit stari broj telefona jer s VIPom to zna bit problem


Pozdrav...

Drage kolege i kolegice, svi Vi nezadovljni, moramo shvatiti da VIP-a nije briga za nas, ja pokušavam i vodim bitku za prekid ugovora i to imam čovijeka unutar VIP-a, otvoreno mi je rekao da je to ne moguče jer naravno... prevara i muljaža sad sve dokumentiram i komuniciram s HAKOM pa možda nešto bude, uglavom moram Vas sve upozorit da VIP prodaje Vaše podatke i to osobne, tj T-com posjeduje Vaše podatke, negdje cure informacije a to krši GDPR regulativu, pa savietujem ako Vas zivkaju iz T-coma ili... kao mene i znaju koju uslugu imate, cijenu i sve o vašem paketu (što nije dostupno u javnost) savijetujem da s odmah obratite agenciji za zaštitiu osobnih podataka.

Drž te se, doči će kraj i tom Vipu kad tad...

Odgovori