Riješeno

A1 za van točan broj programa

  • 7 December 2018
  • 2 odgovora
  • 544 pregleda

Pozdrav svima. Molim vas ako netko ima točnu informaciju koliko je točno programa u usluzi A1 za van ako u paketu za "normalni" TV imam Osnovni + Prošireni paket? Pitam jer kad sam ugovarao uslugu od djelatnika u A1 centru, zatim od nekoliko djelatnika u SZK sam dobio informaciju da "Onoliko programa koliko imate na TV-u ćete imati i na A1 za van". Također je rečeno da koji god dodatni paket da uzmem za TV isti taj paket (programe) ću imati i za A1 za van. Napominjem da mi je tako rečeno od nekoliko A1 djelatnika.
Sad kad sam sve potpisao i aktivirao, na usluzi A1 za van imam cca 70 programa.
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 7 December 2018, 11:10

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 7
Bedž +3
Nečeš imati isti broj programa a sve ovisi kada si potpisao Ugovor.

Popis programa za TV korisnike od 18.09.2018.

Popis programa za TV korisnike do 18.09.2018.
Hvala na odgovoru. Da, očigledno da neću imati isti broj programa i potpisao sam poslije 18.9. pa prema tome broj programa otprilike odgovara stanju. Međutim, ono što je veći problem je taj da je meni, a siguran sam i hrpi drugi, u tom trenutku, novih/potencijalnih pretplatnika i korisnika A1 usluga, komunicirano od strane A1 djelatnika nešto sasvim drugačije. I to ne od npr. jednog sudenta telefonski u SZK, nego od njih nekoliko telefonski, nekoliko osobno na A1 službenom prodajnom mjestu i dodatno od prodajnog predstavnika koji obilazi teren?!?! E tu je problem, sad kako će A1 reagirati da ima zadovoljnog korisnika ne znam.
Druga stvar je što i neki programi koji su mi u proširenom paketu na TV-u i nisu mi na A1 za van ipak postoje za A1 za van, ali u nekom XY paketu što je opet kontradiktorno onom što je rečeno da ću imati. Konkretno, ako mi je na TV-u program X1 u proširenom paketu, a u A1 za van se prikazuje, onda se mora prikazivati u proširenom paketu, a ne u XY paketu koji bi trebao dodatno plaćati. Ispravite me ako griješim. Moram priznati da je ovo, a da ne pričam o hrpi drugih problema koje imam na optici, jako loše od strane A1. Pogotovo što je ovako "agresivna" kampanja u tijeku i samim tim bi i krajnja usluga trebala biti na nivou. Vidjet ćemo...

Odgovori