Riješeno

A1 tv Snimalica na mreži


Napomena: Usluga je proradila nakon visestrukog restarta rutera i STBa. Korisnicka sluzba i dalje ne postoji na navedenim brojevima.
________________________

Poštovani,

Prilažem pritužbu na Vašu uslugu TVa konkretno odjednom je prestala raditi usluga snimalice na mreži.
Ujedno osim sto navedena usluga vise ne radi resetiranjem STBa dobijem samo poruku “Usluga Moja snimalica nije aktivirana”.

Pozivom na broj korisnicke podrške https://tel:0800091091 dobivam automatsku poruku “Broj koji zovete privremeno je nedostupan”.
Isto vrijedi i za broj https://tel:08001312 koji je naveden kao kontakt za korisnike na racunu Vasih telekomunikacijskih usluga koje vam na vrijeme placam. => LAKRDIJA!

Ne znam sto je veca lakrdija prestanak rada usluge “Moja snimalica” te gubitak svih dosadasnjih snimki ili sto korisnica podrska gotovo da i ne postoji na navedenom telefonskom broju.

Digitalni (automatski) tehnicar kroz aplikaciju A1 uopce ne nudi opciju pomoci oko usluge “Snimalica” vec samo za uslugu “Pogledaj od pocetka”.

Bnet je imao svojih problema ali je barem korisnička podrska bila dostupna i vikendom. “Ovo” sada je korak unazad, lakrdija i blago receno amaterizam.

Srdacan pozdrav,
Tonći Kučić
icon

Najbolji odgovor od A1_Matej 6 Veljača 2019, 11:20

Korisnički broj 0800 091 091 radi bez prekida svaki dan od 0 do 24 sata i trebao mi moći dobiti tehičku podršku. Kako si poteškoću sam otklonio ne znam kako će ti kolege više pomoći oko toga. Prigovor možeš poslati mailom na sluzba.za.korisnike@a1.hr. Matej

Pogledaj original

Odgovora 4

Vikendom su neradni dani za sve u A1 😂
Razina korisnika 1
Korisnički broj 0800 091 091 radi bez prekida svaki dan od 0 do 24 sata i trebao mi moći dobiti tehičku podršku. Kako si poteškoću sam otklonio ne znam kako će ti kolege više pomoći oko toga. Prigovor možeš poslati mailom na sluzba.za.korisnike@a1.hr. Matej
Kako sam prethodno napisao a ponavljam na tvoj komentar “Korisnički broj 0800 091 091 radi bez prekida svaki dan od 0 do 24 sata i trebao mi moći dobiti tehičku”, korisnicka sluzba na navedenom broju NIJE bila dostupna. Samo sam dobivao automatsku poruku “Navedeni broj trenutno nije u upotrebi”. Pokušao vise puta putem mobitela i fiksnog telefona iz Bnet (A1) mreže.
Da je korisnicka sluzba bila dostupna ne bih ni pisao ovu primjedbu jer nema razloga da izmisljam.
Uostalom nije problem izvuci zapise za moj fiksni broj da vidite koliko ima uspjesno (neuspjesno) ostvarenih konekcija za moj fiksni broj prema vasem 0800 091 091, za period kada sam prijavio smetnju.
Razina korisnika 1
@tonci.kucic A1 Tehnička podrška na broju 0800 091 091 radi svaki dan u tjednu od 0-24. Vjeruj mi, da broj nije bio dostupan za pozivanje, pisalo bi se o tome na veliko. Zvao si s mobilnog ili fiksnog broja? Pretpostavljam da je poziv bio upućen s HR broj i iz HR. Ispravi me ako je drugačije.

Odgovori

    Politika kolačića

    Kolačiće koristimo kako bismo poboljšali korisnički doživljaj i personalizirali tvoje iskustvo. Prihvaćanjem kolačića se slažeš našom sa politikom kolačića. Više o kolačićima.

    Prihvati kolačiće Politika kolačića