A1 tv Snimalica na mreži

  • 2 February 2019
  • 0 odgovora
  • 255 pregleda

Napomena: Usluga je proradila nakon visestrukog restarta rutera i STBa. Korisnicka sluzba i dalje ne postoji na navedenim brojevima.
________________________

Poštovani,

Prilažem pritužbu na Vašu uslugu TVa konkretno odjednom je prestala raditi usluga snimalice na mreži.
Ujedno osim sto navedena usluga vise ne radi resetiranjem STBa dobijem samo poruku “Usluga Moja snimalica nije aktivirana”.

Pozivom na broj korisnicke podrške https://tel:0800091091 dobivam automatsku poruku “Broj koji zovete privremeno je nedostupan”.
Isto vrijedi i za broj https://tel:08001312 koji je naveden kao kontakt za korisnike na racunu Vasih telekomunikacijskih usluga koje vam na vrijeme placam. => LAKRDIJA!

Ne znam sto je veca lakrdija prestanak rada usluge “Moja snimalica” te gubitak svih dosadasnjih snimki ili sto korisnica podrska gotovo da i ne postoji na navedenom telefonskom broju.

Digitalni (automatski) tehnicar kroz aplikaciju A1 uopce ne nudi opciju pomoci oko usluge “Snimalica” vec samo za uslugu “Pogledaj od pocetka”.

Bnet je imao svojih problema ali je barem korisnicka podrska bila dostupna i vikendom. “Ovo” sada je korak unazad, lakrdija i blago receno amaterizam.

Srdacan pozdrav,
Tonći Kučić

0 odgovora

Budi prvi koji ostavlja odgovor!

Odgovori