Napomena: Usluga je proradila nakon visestrukog restarta rutera i STBa. Korisnicka sluzba i dalje ne postoji na navedenim brojevima.
________________________
Poštovani,
Prilažem pritužbu na Vašu uslugu TVa konkretno odjednom je prestala raditi usluga snimalice na mreži.
Ujedno osim sto navedena usluga vise ne radi resetiranjem STBa dobijem samo poruku “Usluga Moja snimalica nije aktivirana”.
Pozivom na broj korisnicke podrške https://tel:0800091091 dobivam automatsku poruku “Broj koji zovete privremeno je nedostupan”.
Isto vrijedi i za broj https://tel:08001312 koji je naveden kao kontakt za korisnike na racunu Vasih telekomunikacijskih usluga koje vam na vrijeme placam. => LAKRDIJA!
Ne znam sto je veca lakrdija prestanak rada usluge “Moja snimalica” te gubitak svih dosadasnjih snimki ili sto korisnica podrska gotovo da i ne postoji na navedenom telefonskom broju.
Digitalni (automatski) tehnicar kroz aplikaciju A1 uopce ne nudi opciju pomoci oko usluge “Snimalica” vec samo za uslugu “Pogledaj od pocetka”.
Bnet je imao svojih problema ali je barem korisnicka podrska bila dostupna i vikendom. “Ovo” sada je korak unazad, lakrdija i blago receno amaterizam.
Srdacan pozdrav,
Tonći Kučić
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.